בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה אתם אומרים על זה ???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/9/2005 16:48 לינק ישיר 
מה אתם אומרים על זה ???

...

חברים תוסיפו גם אתם מפרי ידיכם !!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2005 16:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה זה :...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2005 17:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 01:33 לינק ישיר 

דן388 אפשר כבר להגיד מזל טוב או שנתאזר בסבלנות לחגיגה הרשמית?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 02:17 לינק ישיר 

מהמם, משגע, מיוחד,
תן משהו יפה לשנה החדשה,
ושנה טובה לכל חברי הפורום,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 09:19 לינק ישיר 

הצולניק - כן !! וכן !!

(גם על ה- 388 וגם על המשמרת הראשונה לבד שהיית אתמול...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2005 00:41 לינק ישיר 

שרוג לא יפה אתה לא אמר אם מי זה היה??????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 09:10 לינק ישיר 

חזי לא ידעתי שתכנס לפורום ...

את כוווללללם לדעת שהייתי עם --- ח ז י !!!

עכשיו אתה רגוע ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/10/2005 12:51 לינק ישיר 

לדן 388:
הסמל יפה מאד - מרשים ומכובד. אך יש שגיאת כתיב קטנה שכדאי לתקן:
VOLUNTAהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאןY ולא כפי שכתוב

בברכת שנה טובה וגמח"ט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/10/2005 12:55 לינק ישיר 

סליחה על ההודעה הקודמת, צ"ל:
VOLUNTARY ולא VOLUNTATY

VOLUNTARY




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/10/2005 13:14 לינק ישיר 

העתקתי מהלוגו של הצלה. אז גם שם יש טעות?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/10/2005 13:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועל זה ?


הצלה גוש-דן מחלקת צילום ?? ? !!

תוקן על ידי - דן_388 - 10/10/2005 13:34:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/12/2005 22:58 לינק ישיר 

שרגא, מה הכתובת של האתר של הצולה שבניתם?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/12/2005 08:33 לינק ישיר 

להלן 2 קיצורים לכניסה לאתר:
1 ) www.hatzolah.up.co.il
2 ) http://hazala.250free.com


מכל הלב: צוות דרום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/12/2005 12:17 לינק ישיר 

תודה רבה!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/12/2005 14:47 לינק ישיר 

תודה רבה...!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה אתם אומרים על זה ???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext