|
|
| נשלח ב-26/9/2005 16:48 |
|
| |
מה אתם אומרים על זה ???
...
חברים תוסיפו גם אתם מפרי ידיכם !!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/9/2005 01:33 |
|
| |
דן388 אפשר כבר להגיד מזל טוב או שנתאזר בסבלנות לחגיגה הרשמית?
|
|
|
|
| נשלח ב-27/9/2005 02:17 |
|
| |
מהמם, משגע, מיוחד,
תן משהו יפה לשנה החדשה,
ושנה טובה לכל חברי הפורום,
|
|
|
|
| נשלח ב-27/9/2005 09:19 |
|
| |
הצולניק - כן !! וכן !!
(גם על ה- 388 וגם על המשמרת הראשונה לבד שהיית אתמול...)
|
|
|
|
| נשלח ב-8/10/2005 00:41 |
|
| |
שרוג לא יפה אתה לא אמר אם מי זה היה??????
|
|
|
|
| נשלח ב-9/10/2005 09:10 |
|
| |
חזי לא ידעתי שתכנס לפורום ...
את כוווללללם לדעת שהייתי עם --- ח ז י !!!
עכשיו אתה רגוע ?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-10/10/2005 12:51 |
|
| |
לדן 388:
הסמל יפה מאד - מרשים ומכובד. אך יש שגיאת כתיב קטנה שכדאי לתקן:
VOLUNTAהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאןY ולא כפי שכתוב
בברכת שנה טובה וגמח"ט
|
|
|
|
| נשלח ב-10/10/2005 12:55 |
|
| |
סליחה על ההודעה הקודמת, צ"ל:
VOLUNTARY ולא VOLUNTATY
VOLUNTARY
|
|
|
|
| נשלח ב-10/10/2005 13:14 |
|
| |
העתקתי מהלוגו של הצלה. אז גם שם יש טעות?!
|
|
|
|
| נשלח ב-3/12/2005 22:58 |
|
| |
שרגא, מה הכתובת של האתר של הצולה שבניתם?
|
|
|
|
| נשלח ב-4/12/2005 14:47 |
|
| |
תודה רבה...!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|