בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרמת כוסית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/9/2005 17:59 לינק ישיר 
הרמת כוסית

לכל החברים בהצלה גוש דן מתנדבי מד"א.
בתאריך 2.10.05 בשעה 18:30 תערך בתחנת ת"א הרמת כוסית
לקראת השנה החדשה בהשתתפות מנכ"ל מד"א.
הנכם מוזמנים.
שנה טובה
מיקי סגל



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2005 18:47 לינק ישיר 


למר מיקי סגל – סגן מנהל אזור דן ומנהל תחנת ר"ג!

ראשית, תודה על ההזמנה.

שנית, שמחים אנו לראות כי לאחר זמן רב בו היית שותף 'חזותי' לפורום ועודדת זאת, החלטת להצטרף ו'לעלות לשידור'...

וכדרכך, בחרת לעשות את הופעת הבכורה במשהו מלכד ומאחד...

אז, להתראות.

שנה טובה ומבורכת, והמשך הצלחה בעשייה המבורכת,
הנהלת פורום מד"א "הצלה גוש-דן", המתנדבים וכל השותפים.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרמת כוסית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext