למר מיקי סגל – סגן מנהל אזור דן ומנהל תחנת ר"ג!
ראשית, תודה על ההזמנה.
שנית, שמחים אנו לראות כי לאחר זמן רב בו היית שותף 'חזותי' לפורום ועודדת זאת, החלטת להצטרף ו'לעלות לשידור'...
וכדרכך, בחרת לעשות את הופעת הבכורה במשהו מלכד ומאחד...
אז, להתראות.
שנה טובה ומבורכת, והמשך הצלחה בעשייה המבורכת,
הנהלת פורום מד"א "הצלה גוש-דן", המתנדבים וכל השותפים.
|
|