כנס חברים ושיעור הלכתי לקראת השנה הבעל"ט
מצורף קובץ
מפגש כללי מרשים נערך אמש למתנדבי "הצלה גוש-דן" שהתכנסו יחדיו לברך ולהתברך האחד את רעהו, לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.
המפגש שנערך על יד שולחנות ערוכים כיד המלך, התקיים בחצר רחבת הידיים של החבר דוד סנדרס בבני-ברק, שהגיש תקרובת עשירה כברכת ה'.
הרב יצחק ויינברגר – יו"ר הנהלת הארגון פתח את הערב בדברי ברכה לכל החברים. הוא קידם בברכה מס' חברים חדשים שהצטרפו לאחרונה לשורות המתנדבים בערי גוש-דן: בני-ברק, רמת גן וגבעת שמואל.
הרב אשר שלומוביץ – מנכ"ל הארגון העניק לכלל המתנדבים מנחת שי, באדיבות מר אלי יפה – מתאם פעולות ההתנדבות במד"א, אליהם צורף מכתב הוקרה מרגש מישראל פישר ודובי מייזל האחראים על המערך הארצי של כונני מד"א.
במהלך המפגש התקיים שיעור הלכתי מרתק ע"י רב הארגון הרה"ג רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א גאב"ד ק"ק "חוג חתם סופר", בנושאי הלכה שונים. לאחר השיעור התקיים רב-שיח ענייני של שאלות ותשובות שהועלו ע"י חברים, אשר ביקשו לשמוע את דעתה של תורה, במגוון רב של תחומים הנוגעים בנושא הצלת חיים ופיקוח נפש ביום כיפור, בשבת, ובסתם יום של חול.
בסיום השיעור הכריז חבר ההנהלה משה דוד רוזנפלד על החלטת הנהלה בדבר הקמת "וועד הלכתי" של מתנדבי "הצלה גוש-דן", אשר ירכז את שאלות החברים ותשובות רב הארגון ופוסקי הדור. הוועד נועד לתת בכל עת את ההזדמנות למתנדב לברר את התשובה ההלכתית בכל נושא שהוא.
בנוסף, יחלו הם בריכוז נושא ההדרת הספר – "הצלת נפשות" – שיצא לאור לפני כעשור שנים ע"י רב הארגון, ואשר עם התקדמות הטכנולוגיה ונוכח סגנון הפעילות של מתנדבי "הצלה גוש-דן" המשתפר והולך, נדרשת ההדרת הספר ועריכתו מחדש.
בברכת הרב ובעידודם של החברים הוכתרו החברים הבאים לכהן ב"וועד ההלכתי" של ארגון "הצלה גוש-דן", ה"ה: ר' יוסף פרידמן, ר' יעקב זינגר ור' יעקב יוזשעף.
בדברי נעילה שהשמיע רב הארגון ביקש הוא לומר, כי הוא מקנא במעשי החסד הרבים עמם באים המתנדבים לימים הנוראים, מעשי חסד נשגבים שמטיבים עמם אישית ועם העולם כולו, בזכותם נתברך בוודאי כולנו בכתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ומבורכת בכל מילי דמיטב.
תודה לשרגא בוקשפן על התמונות (למרות שהוזנק ל-2 נסיעות...).
תמונות נוספות בלינק המצורף:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1588774

 |
|
|