בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הגיע השי לחג – החלוקה היום!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/9/2005 17:03 לינק ישיר 
הגיע השי לחג – החלוקה היום!


מתנדבי ר"ג, גבעתיים וב"ב!

היום בערב בין 24.00 – 18.00 ניתן לקבל במשרדי הגדוד אצל חמודי את היין / שי לחג.

כמו"כ ניתן לקבל את הספרים "זמן לשאול" ותעודת כונן לרכב.

חיים אדלהייט
אחראי כוננים גוש-דן




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הגיע השי לחג – החלוקה היום!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext