שלום לכולם ושנה טובה
שלום שלום לכל הצלה בני ברק שיהיה לנו שנה של שמחות בריאות ועושר
למה חברי הצלה בהרים השונים שלשעבר היו בהצלה בני ברק לי יכולים לקבל צריבה למירס [לקבוצתי ] חבל אנו כבר לא מרגישים קשר אליכם וחבל . שמעתי שהצלה ירקון רוצה לנתק לבני ברק את הקבוצתי שלהם בגלל שאתם לא מעונינים לחבר אותם לקבוצתי שלכם וחבל תחשבו על זה טוב טוב אשמח לקבל תשובת הדובר
תוקן על ידי - פארמדיק101 - 06/10/2005 14:53:06
|