בתום 7 שעות חיפוש אותרו שני ילדים בני 3
בתום 7 שעות חיפוש אותרו שני ילדים בני 3
הילדים יצאו מביתם בשען
שני ילדים בני 3, שיצאו אתמול, ב' דראש השנה, מבית בו שהו בבני ברק, נמצאו, לאחר 7 שעות חיפוש, על ידי מתנדבי "הצלה גוש דן".
אתמול, בשעות הבוקר המאוחרות, הגיעו זוג הורים מבוהלים למוקד "הצלה גוש דן" וסיפרו על ההיעדרם של שני ילדים בני 3. ר' אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה גוש דן", שהיה אחד התורנים בראש השנה, פנה אל הגאון רבי שלמה זלמן אולמן לשאול כיצד לנהוג. הגרש"ז אולמן אמר שיש להורות לכל המתנדבים לצאת מייד רגלית לחפש ליד מקומות מגוריהם. ובמקביל להפעיל את האמבולנס עם ה"גוי של שבת" שיסתובב ברחבי העיר ויכריז על היעדרם של הילדים. למתנדבים נאמר כי מי שימצא את הילדים יש להביא אותם לרחוב הלפרין שם נפתח מוקד חיפושים.
ככל שנקפו השעות והילדים לא נמצאו נכנסו הוריהם ללחץ גדול יותר. בשלב מסויים פנו ראשי "הצלה גוש דן" אל נשיא הארגון הגר"ש וואזנר לשאול האם להגביר את החיפושים. הגר"ש וואזנר אמר לאבא המודאג "אם אנשי 'הצלה גוש דן' מחפשים את ילדיכם אתם יכולים להיות בטוחים שהם יימצאו בריאים ושלמים". דקות ספורות לאחר מכן אותרו הילדים על ידי אחד המתנדבים ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. היה זה כאמור לאחר 7 שעות חיפוש. בבדיקה רפואית שנעשתה להם במוקד הרפואי של "הצלה גוש דן" נמצא כי הם בריאים ושלמים ולא נפגעו במהלך השעות הארוכות בהן שוטטו ברחובות העיר.
במהלך ראש השנה כולו נקראו מתנדבי "הצלה גוש דן" לטפל בלמעלה מ80 מקרים רפואיים. זאת מלבד 4 פעמים בהם הוקפצו המתנדבים לחיפושים אחרי ילדים אובדים. במקרים האחרים אותרו הילדים האבודים בתוך דקות ספורות, בזכות הפריסה הנרחבת של למעלה מ150 מתנדבים ברחבי העיר.
 |
|
|