מה קורה לגבי מתנדבי ירקון בקשר למירסים
אנו לשעבר מתנדבים בבני ברק עברנו לגור בפ"ת ואלעד רוצים לשמור על קשר איתכם מאוד כי בסך הכל היה כייף איתכם תמיד .ואנו מעונינם בקבוצתי שלכם למה אתם עושים בעיות ולא מעונינם בזה למה ?<? למה??אנו לא רוצים להיתנתק מימכם תמיד שמענו אותכם אפילו באלעד במכשיר הקשר הגדול היה נעים וכייף ועכשיו כלום תעשו משהו בשבילנו בבקשה בסך הכל זה יעזור לכם ולנו
|