צומת התאונות בויזניץ - גם בתשס"ו
לדאבונינו.
שוב גם השנה בשנת תשס"ו שכמעט ועוד לא החלה, כבר ת.ד. בצומת הידועה "דמשק אליעזר / האדמו"ר מוישיווא.
בחסדי שמים הפעם הסתיים הסיפור בפצ' קל בלבד.
"שוב" ?? וכי למה ?
כי עשרות מקרי ת.ד. כבר קרו במקום ועדיין פתרון אין !!
עשרות פעמים שכונני צוות דרום יוצאים לצומת הידועה ומוכרת להם ובכל פעם תסריט דומה, חשבנו שבשנה החדשה לא נצטרך לרוץ לשם אך הנה היא כבר מראה את אותותיה.
ולראשות העיר? לתושבים?? יש פתרון ??? לא יודע !!
|
|