בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

צומת התאונות בויזניץ - גם בתשס"ו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/10/2005 09:55 לינק ישיר 
צומת התאונות בויזניץ - גם בתשס"ו

לדאבונינו.

שוב גם השנה בשנת תשס"ו שכמעט ועוד לא החלה, כבר ת.ד. בצומת הידועה "דמשק אליעזר / האדמו"ר מוישיווא.

בחסדי שמים הפעם הסתיים הסיפור בפצ' קל בלבד.

"שוב" ?? וכי למה ?
כי עשרות מקרי ת.ד. כבר קרו במקום ועדיין פתרון אין !!
עשרות פעמים שכונני צוות דרום יוצאים לצומת הידועה ומוכרת להם ובכל פעם תסריט דומה, חשבנו שבשנה החדשה לא נצטרך לרוץ לשם אך הנה היא כבר מראה את אותותיה.

ולראשות העיר? לתושבים?? יש פתרון ??? לא יודע !!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > צומת התאונות בויזניץ - גם בתשס"ו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext