בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שוב נפילה מגובה בויזניץ.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/10/2005 17:59 לינק ישיר 
שוב נפילה מגובה בויזניץ.

לפני זמן קצר דווח על נפילה מגובה בביהכנ"ס ויזניץ ב"ב.

מה היה ?

בן 7 נפל מסיבה שאינה ברורה עדיין מגובה של מטר וחצי.
כונני "מ.ד.א. והצלה גוש דן" מבכירי "צוות דרום" - צ. רודיך, י. לודנר וש. הילמן שהגיעו למקום זיהו מס' חבלות בראש, לאחר בדיקה מקיפה החלו במתן חמצן קיבוע מדדים והכנה לפינוי.

צוות נט"ן ר"ג שהגיעו בה היו: סימון הנהגת, מיטל הפראמדיקית ודר' וולרי, פינוי את הילד לביה"ח.



תוקן על ידי - דן_388 - 09/10/2005 18:00:00



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שוב נפילה מגובה בויזניץ.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext