בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אברך נפל מגובה בב"ב בעת בניית סוכה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/10/2005 19:12 לינק ישיר 
אברך נפל מגובה בב"ב בעת בניית סוכה


בשעות הערב של יום חמישי האחרון התקבלה קריאה על נפילה מגובה ברח' מהרש"ל בב"ב.

מדובר היה באברך שעזר לחברו בבניית סוכה ולפתע מעד ונפל מגובה של כקומה וחצי.

מתנדבי "הצלה גוש-דן" אליהו לוינשטיין ומרדכי עמאר הגיעו במהירות למקום והחלו בהגשת העזרה הרפואית לאברך ששבר את ידו ורגלו.

אמבולנס מד"א מאוייש ע"י מתנדבי "הצלה גוש-דן" יוחנן וייס ויעקב יוזשעף פינה אותו במצב בינוני לבית החולים.

- - -

אז אם אתם בונים סוכה, שמרו על עצמכם!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 21:52 לינק ישיר 

רק לשם הדיוק הנט"ן בראשותו של יונתן וגטר פינה אותו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אברך נפל מגובה בב"ב בעת בניית סוכה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext