בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רכב עלה באש ברחוב דמשק אליעזר.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/10/2005 16:42 לינק ישיר 
רכב עלה באש ברחוב דמשק אליעזר.

בערך בשעה 14:30 התקבלה הודעה על רכב שעולה באש ברחוב דמשק אליעזר בבני ברק,

שניה? אפילו לא - מיד ממש מיד הודיע כונן הצלה מחשובי שצוות דרום י, לודנר 315 - "אני במקום" דיווח בהמשך....


ב"ה האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש,
סיבת הדליקה עדיין לא ברורה.

"הצלה גוש-דן" - מה לא עושים בשבילך ?!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 22:06 לינק ישיר 


את האירוע הזה ניתן להגדיר כ'נס' - פשוטו כמשמעו.

מדובר ברכב טרנספורטר המונע באמצעות גפ"מ (גז פחמימני מעובה) וברכב ישנו בלון גז!

הנהג שהיה בתחילת נסיעה הבחין לפתע בעשן שהחל מיתמר ממכסה המנוע. הוא לא איבד את עשתונותיו אלא מיד רץ ושלף את בלון הגז ממקומו כשהוא ממהר להרחיקו מהרכב. לאחמ"כ הוא התפנה לכבות את הדליקה בסיוע עוברי אורח.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יהודה לונדנר (המוזכר לעיל), צבי רודיך ואשר ברדה שהגיעו למקום, מיהרו להרחיק את הסקרנים והילדים הרבים שהתקהלו במקום.

מצמרר לחשוב מה היה קורה אם ח"ו היה נגרם פיצוץ לבלון, בסמיכות קרובה ביותר לבנייני מגורים רבים, ביניהם בית אבות.

ב-ר-ו-ך ה'! האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש - ברוך ה'!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2005 20:31 לינק ישיר 

הרכב המדובר

(סליחה על האיחור!)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2005 20:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2005 20:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2005 20:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רכב עלה באש ברחוב דמשק אליעזר.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext