בקשת סליחה ואיחולי גמר חתימה טובה!
הנהלת הפורום מאחלת לכולם גמר חתימה טובה.
אנו מבקשים בהזדמנות זו את סליחתם של אלו - יחיד או רבים - שיתכן ונפגעו מדברים שהובאו כאן בפורום.
אנו מאמינים כי הדבר לא נעשה בזדון ואנו מבקשים את סליחתם.
אנו מקוים כי להבא לא יצא יותר מכשול מתחת ידינו.
"וחתום לחיים טובים כל בני בריתך"
הנהלת הפורום
|