לשאלתך, זה לא "אירוע"... המדובר בדיוק כפי שצינתי ביום המודעות לתופעת/מחלת יתר לחץ הדם, הידוע בכינוי הרוצח השקט/לבן, ובו פשוט נקים דוכנים במרכזים הומי אדם, ונמדוד לחץ דם להמוני בית ישראל.
את נתוני המדדים יש לאסוף ולרשום די באופן כללי
למשל י.פ. בן 41 120/80
נבדק שיימצא כי הינו סובל מלח"ד גבוה תועבר שאילתה טלפונית לפרופסורים ידועי שם מהחברה ליתר לחץ דם בראשות פרו' גרוסמן והוא ימליץ לו על המשך טיפול / הפניה לבי"ח.
אני הייתי מציע להקים עמדות נפרדות לבנים/בנות למשל מה דעתכם? זה יכול להציל חיים רבים.
נ.ב.
אני זוכר שלפני שנים רבות (מייד אחרי בריאת העולם) היה דוכן הצלה מול איצקומט (מכניס סידור יוצא תפילה)ברחוב הרב שך (הרצל מיל')שאוייש במסירות ע"י ר' חיים פישר ז"ל מישהו זוכר?
|
|