ת"ד בכביש גהה ....לפני קוקה קולה בב"ב
מצורף קובץמדובר בת"ד שקרה על כביש גהה לכיוון דרום לפני קוקה קולה
משום מה עדיין לא הוזכר כלל ...( שרגא ? )
סוף גנב לתלייה ....מדובר באחד מגנבי הרכבים והאופנועים הכבדים ביותר והמוצלח ביותר מאיזור פרדס כץ ( צוות צפון ) לא אפרסם את שמו אבל במשטרה היו מרוצים אפשר להגיד כך
האופנוע שעליו רכב נגנב יום קודם מאיזור פרדס כץ וכנראה שקלולתו של בעל האופנוע הצליח ...
הגיע אלי כמה תמונות של חבירנו בעת הטיפול המסור ע"י הצלם עוזי ברק ....
לפני השאלות איפה האפודה שלי הגעתי למקום לא ברכבי עקב הפקק שהיה מרחוב זבוטינסקי לכיוון התאונה כך שנחלצתי ע"י רככב 4 +4 שהביא אותי למקום ומתוך מהירות הוא נשכח ברכבי
וגם אגיד תודה לאברהם הרשטיק על ההתנעה בכבלים ..
מצוה גוררת מצוה ....

|