בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת בליל שמחת תורה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/10/2005 23:13 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת בליל שמחת תורה

ליל שמחת תורה, השעה 01:55 המתנדב הרב גואל כהן כונן 379מסתובב לו לאורך מסדרונות בית החולים מעייני הישועה וממתין להודעה משמחת מחדרי הלידה. ולפתע הביפר מזמזם לו על "סורוצקין 13 שרוע".

בריצה קלילה הוא מגיע למקום ומגלה את השרוע כבן 60 ללא דופק ונשימה. ידידינו המתנדב שלא חס על הרגשותיו ותחושותיו, חישב במהירות שספק פיקו"נ (הוא עצמו) אינו דוחה פיקוח נפש וודאי (של החולה) החל מיד בהחייאה מלאה כולל הנשמות מפה לפה ועיסויים תוך כדי שהוא מבקש מאחד הנוכחים במקום להודיע למוקד מד"א כי מדובר בהחייאה.

הלבן דן 44 שהגיע למקום (רובי+רמי) המשיכו את פעולותיו של גואל. כמובן, עם ציוד מלא כולל מתן 2 שוקים עם הלייפ-פעק של האמבולנס.

צוות הנט"ן שכלל את שפיל, תומר (והד"ר ששמו אינו זכור לגואל) המשיכו בהחייאה מתקדמת כולל מתן שוקים נוספים ותרופות, כשעה. כשלאחר מכן פונה הנ"ל מונשם לבית החולים תה"ש.

רפואה שלימה.

גואל, יישר כח.

למדנו, ניתן לבצע החייאה מוצלחת לבד ללא מכשירים!

אגב, לגואל נולד בן. מזל טוב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/10/2005 01:00 לינק ישיר 

מזל טוב

להולדת הבן

מס' 9 כי"ר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/10/2005 08:01 לינק ישיר 

הנשמות מפה לפה ???
בטוח???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/10/2005 21:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מזל טוב הרבה נחת....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/10/2005 21:50 לינק ישיר 

כן ויטי הנשמות מפה לפה!!!

בדוק.

מזל טוב גואל.

תוקן על ידי - חושב_בכיר - 26/10/2005 21:51:00



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת בליל שמחת תורה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext