החייאה מוצלחת בליל שמחת תורה
ליל שמחת תורה, השעה 01:55 המתנדב הרב גואל כהן כונן 379מסתובב לו לאורך מסדרונות בית החולים מעייני הישועה וממתין להודעה משמחת מחדרי הלידה. ולפתע הביפר מזמזם לו על "סורוצקין 13 שרוע".
בריצה קלילה הוא מגיע למקום ומגלה את השרוע כבן 60 ללא דופק ונשימה. ידידינו המתנדב שלא חס על הרגשותיו ותחושותיו, חישב במהירות שספק פיקו"נ (הוא עצמו) אינו דוחה פיקוח נפש וודאי (של החולה) החל מיד בהחייאה מלאה כולל הנשמות מפה לפה ועיסויים תוך כדי שהוא מבקש מאחד הנוכחים במקום להודיע למוקד מד"א כי מדובר בהחייאה.
הלבן דן 44 שהגיע למקום (רובי+רמי) המשיכו את פעולותיו של גואל. כמובן, עם ציוד מלא כולל מתן 2 שוקים עם הלייפ-פעק של האמבולנס.
צוות הנט"ן שכלל את שפיל, תומר (והד"ר ששמו אינו זכור לגואל) המשיכו בהחייאה מתקדמת כולל מתן שוקים נוספים ותרופות, כשעה. כשלאחר מכן פונה הנ"ל מונשם לבית החולים תה"ש.
רפואה שלימה.
גואל, יישר כח.
למדנו, ניתן לבצע החייאה מוצלחת לבד ללא מכשירים!
אגב, לגואל נולד בן. מזל טוב.
|
|