מה עם המתנדבים ? כנראה כל עוד הנהלת וחברי הצלה מתרפסים לפני הנהלת מד"א אין צורך להשקיע בהם. גם עם הם יחלו יש להם תחלופה. על זה נאמר: "פראיירים לא מתים, הם מתחלפים"!
העיקר שיש להצלה "איש קשר בין הצלה למד"א".
נשלח ב-26/10/2005 08:05
יש לך שגיאת כתיב!!!
במקום לרשום
"גם עם הם יחלו" וכ'ו...
רושמים
"גם אם הם יחלו" וכ'ו...
נשלח ב-26/10/2005 09:31
לא נורא מימלא חברי ההצלה יעופו או בגלל מחלת השפעת או בגלל שלא יעברו את המבחן ..
זה הכל תרגילים כדי לסנן קצת את הדוסים האלו לא ?
תוקן על ידי - איש_האקשן - 26/10/2005 9:31:15
נשלח ב-26/10/2005 12:01
הראשון שהבין את זה, היה רוזנפלד, לאחר שיחה בארבע עיניים עם יוסי כהן, לפני הבחירות שהיו לפני הרבה הרבה זמן....
נשלח ב-26/10/2005 14:29
זה בעייתי לתת למתנדבים..
תשמעו.. בסה"כ מד"א משך מקופות החולים את החיסוניםן של העובדים עפ"י רשימה שמית.
ומתנדבים- יש שבאים ויש שלא יש פחות ויש יותר...
נשלח ב-26/10/2005 15:16
משעשע לראות פתאום את כל הניקים שמנגחים את מד"א...
נשלח ב-26/10/2005 21:17
אני כבר למדתי את זה מזמן על בשרי ...
ויטי לא יעזור לך מד"א הוא גוף חרא ...
עד שאתה גם תקבל מהם לא תדע להגיד את זה אבל אח"כ תראה שאנו צודקים ....
נשלח ב-27/10/2005 13:35
יהושע ! זה מתחרז עם מד"א .
נשלח ב-27/10/2005 15:16
יהושע עזוב אותך.
ויטי דלוק על מ.ד.א. מציאות הוא הביא גם את המשפחה שלו לשם ...
בכל אופן הוא מקבל מהם כסף הוא לא לוזר כמונו איזה מתנדב פראייר ...
נשלח ב-27/10/2005 16:23
ויטי.
יגיע היום (מכל הלב אני מאחל לך שלא, אך כמעט לכולם זה קורה...) שפתאום תגלה שהמערכת אינה עומדת מאחוריך. פתאום תראה שבלל טעות של שיקול הדעת או טעות אחרת פתאום כל המערכת מפנה לך עורף ואמרים לך בעדינות לך תז...!!!
כמובן, יהיה להם הסברים משכנעים, אך המשכנע ביותר תהיה המציאות שתטפח על פניך ואז פתאום תבין אופס, באיזה מערכת תמכתי, למי נתתי את המיטב ממני... זה לא יוריד לך מהעצם הזכות של מתנדב ומציל חיים, אך המערכת המסואבת שדואגת רק לעצמה ולישבנה תכה בך גם. כן, גם בך כעובד מד"א!
עיין ערך כל מיני חברים עובדי מד"א לשעבר שפוטרו כיון שזה היה יותר זול ונחמד למערכת מאשר לגבות אותם!
כמו שמתנדבים לא חסרים גם עובדים חדשים-בשר טרי וזול- סטודנטים שרוצים לעבוד לא חסרים. א"כ למה להשקיע...???!!!
תוקן על ידי - חולה_מדא - 27/10/2005 16:23:51
נשלח ב-27/10/2005 23:22
לאיש וחולה מד"א לפי מיטב ידיעתי המבחן לא מחייב רק מי שרוצה,
וגם לפי דברי ישראל פישר המבחן לא חובה רק זכות, כפי מה שישראל פישר כתב בפורום הצלה בני ברק
israel_f
לגופו של עניין, כל הדו שיח היה מיותר לחלוטין לו טרחת לבדוק.
בסוף שנה זו (הלועזית ל"ע) תחילת שנת 2006 מתוכנן "תחרות ארצית" לכוננים במסגרת פעילויות שמד"א נערך אליהם לציון שנת 75 לייסוד הארגון.
התחרות בכינוייה "צ'מפיון שיפ" או אליפות בעברית, תהיה ברוח ספורטיבית, מהנה, אך מקצועית.
פרטים על התחרות יפורסמו בהמשך.
בכל אופן, בכדי לקבוע סף מינימום להשתתפות בתחרות נקבע רמת ידע שאותו חייב כונן לדעת בהתאם להכשרתו רמת BLS לחובש/חובש בכיר, ורמת ALS לפארמיק/רופא. המבחן שייערך בחודש נובמבר נועד לכך. (לא איומים...) אתה גם לא חייב (ויש עובדים פגועים ממך שיסרבו לכך) להשתתף. (ובוודאי לא להזיק לפרנסתך).
נתנו לך כלי לימוד ותו לא, ייתכן והספר הוא ברמה גבוהה מדי? תלמד ספר אחר בהישג ידך.
המבחן נועד לקבוע סף מינימום, הספר נועד לתת לך רמת מקסימום. ברור?
ולהבא! תפנה, תשאל, אל תכעס, מד"א ועובדיו מכבדים אותך ומוקירים את התנדבותך.
חרם! נידוי! שמתא! וכו' זה טוב לשטיבלאעך.... לא תשיג בזה מאומה כי לא תצליח בכך.
אם נפגעת כנראה כי פגעת, ואם לא נענית תפנה למי שאמון לתת לך תשובות ובשמחה רבה יוכל לעזור/לענות לך לעניין.