יום ג' הקרוב: יום מודעות ארצי ללחץ-דם
יום שלישי הקרוב, כ"ט בתשרי - 1/11/05, הוכרז כיום יתר לחץ דם בישראל.
כמליון ישראלים סובלים מיתר לחץ דם. כמחציתם לא מודעים לכך וחלקם אינם מטופלים כיאות.
יתר לחץ דם המכונה גם הרוצח השקט, גורם למקרי מוות כתוצאה ממחלת לב, אירוע מוחי, מחלת כליות וכלי דם.
יתר לחץ דם אינו מורגש, אך מזיק! איתור מוקדם וטיפול מתאים יכולים להציל חיים.
ב-1.11.05 ישראל מכניסה את הנושא למודעות ויוצאת מהלחץ.
מתנדבי מגן דוד אדום יבצעו מדידות בקניונים ובמקומות ציבוריים. כל סניפי קופות החולים יהיו פתוחים לבדיקת לחץ דם (ללא קשר לחברות בקופה).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" נוטלים חלק באיוש נקודות המדידה באזור גוש-דן.
הנקודות באזור העיר בני-ברק יהיו מאויישים ע"י מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן".
מתנדבים המעוניינים לאייש את הנקודות בכל אזור הגוש, מתבקשים להודיע על-כך בהקדם במשרדי "הצלה גוש-דן" – טל: 03-5789911.
תודה על שיתוף הפעולה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
להלן רשימת מקומות המדידה באזור גוש-דן:
מרכז קהילתי רמת אביב חיים לבנון 37 רמת אביב
מועדון גיל הזהב רח' זלמן שז"ר 12 ת"א
רמת החייל רח' הגולן 34 רמת החייל
מרכז ע"ש גונדה רח' יגור 5 יד אליהו
המרכז הקהילתי רמת ישראל האספרגוס 11 רמת ישראל
אולם קריניצי רמת גן
בניין בורסת היהלומים ז'בוטינסקי 1 רמת גן
בית כנסת "איצקוביץ" בני ברק
בית כנסת הגדול בני ברק
בית כנסת "בית הלל" בני ברק
לפרטים נוספים ולרשימת מקומות המדידה בכל רחבי הארץ – פורטל מד"א:
http://mda.rainland.co.il/main/siteNew/index.php?langId=3&page=38&stId=2490
 |
|
|