הערב בבית הצלה: ערב הכנה למבחני הכוננים
כוננים יקרים, שימו לב!
היום, כ"ז בתשרי – 30.10, בשעה 19.30, תתקיים השתלמות/הכנה ראשונה למבחן הכוננים שיהיה בעוד כחודש.
הנושאים הנדונים היום, הם: הלם, נוזלים וכוויות.
ההרצאה תינתן ע"י הפאראמדיק אבי אורן.
ההשתלמות תתקיים ב"בית הצלה" רח' רבי עקיבא 106 בני-ברק.
אנו מבקשים מכל כונני האיזור בכל לשון של בקשה, להשתדל להגיע ולהשתתף.
בתודה ובברכה,
סטיבן בר-נר – אחראי כונני תחנת ת"א
חיים אדלהייט – אחראי כונני תחנת גוש-דן
|
|