בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הערב בבית הצלה: ערב הכנה למבחני הכוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/10/2005 15:44 לינק ישיר 
הערב בבית הצלה: ערב הכנה למבחני הכוננים


כוננים יקרים, שימו לב!

היום, כ"ז בתשרי – 30.10, בשעה 19.30, תתקיים השתלמות/הכנה ראשונה למבחן הכוננים שיהיה בעוד כחודש.

הנושאים הנדונים היום, הם: הלם, נוזלים וכוויות.

ההרצאה תינתן ע"י הפאראמדיק אבי אורן.

ההשתלמות תתקיים ב"בית הצלה" רח' רבי עקיבא 106 בני-ברק.

אנו מבקשים מכל כונני האיזור בכל לשון של בקשה, להשתדל להגיע ולהשתתף.

בתודה ובברכה,
סטיבן בר-נר – אחראי כונני תחנת ת"א
חיים אדלהייט – אחראי כונני תחנת גוש-דן




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 14:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תודה תודה תודה !!! לכל המארגנים ומרצה הענק !!!

היה ערב מיוחד, מהנה ועשיר תוכן.

תראו בעצמכם את הכוננים המרותקים לכסאות:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 14:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 14:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 14:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 14:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 13:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ערב נוסף התקיים אתמול ונמסר ע"י הפראמדיק אבי יוסוביץ,
ערבי ההכנה למבחן יתקיימו כל יום ראשון בבית הצלה גוש-דן לכל כונני מ.ד.א..

אבי תודה על השיעור המאלף.

תמונות:




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 14:59 לינק ישיר 

היה מוצלח מאד למרות מיעוט המשתתפים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 17:20 לינק ישיר 

למה "מיעוט המשתתפים" ???

דווקא היה מלא .
רוצה הוכחות ? : חכה לתמונות הבאות ..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 17:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 17:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 17:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 18:38 לינק ישיר 

388 רק לידיעה "אבי סימוביץ'".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הערב בבית הצלה: ערב הכנה למבחני הכוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext