בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תושבת גבעתיים ילדה באמבולנס בפעם ה-2

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/10/2005 17:49 לינק ישיר 
תושבת גבעתיים ילדה באמבולנס בפעם ה-2


מקצרת הליכים: לאחר שלפני כמה שנים ילדה באמבולנס, צוות אמבולנס שהגיע אתמול בערב לביתה של תושבת גבעתיים, יילד אותה שוב בדרך לבית החולים. האשה אמרה: "אני יודעת שאני יולדת מהר, אבל לא האמנתי שהפעם זה יהיה כל כך מהר".
(אבי כהן מווינט עם שינויים ותוספות שלי)

תושבת גבעתיים כבת 40 עשתה לה מנהג קבוע: ללדת את ילדיה באמבולנס. לפני כמה שנים עשתה זאת בלידה השנייה שלה ואתמול בערב (יום שבת), עשתה זאת שוב - ילדה את ילדה השלישי באמבולנס בדרך לבית החולים.

בשעות הערב התקבלה קריאה במד"א אזור דן על אשה עם ירידת מים וצירי לידה. צוות ניידת טיפול נמרץ מתחנת ר"ג הוזעק לבית בגבעתיים, וכשהגיעו לרחוב הבחינו ברכב ובו נמצאים האשה הכורעת ללדת ובעלה.

הצוות העביר את האשה אל האמבולנס, שהחל לנסוע לכיוון בית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהבעל נוסע אחריהם. האשה סיפרה לצוות שאחרי ירידת המים, הם מצאו "סידור" לשני הילדים, והזמינו את האמבולנס.

בעת הנסיעה, החלה הלידה. ענת, פאראמדיק - נהגת האמבולנס, סיפרה ל-ynet: "נסעתי לכיוון בית החולים בתקווה שנספיק להגיע לשם לפני הלידה. אולם כאשר הבחנו כי האשה מתחילה בתהליך הלידה, עצרנו את האמבולנס בצד הדרך והפאראמדיק גיא ארזי, הרופא שהיה עימנו ואני התחלנו ליילד את הילד. כעבור מספר דקות האשה ילדה בן בריא במשקל 2.9 קילוגרם".

לאחר הלידה, הבעל שנסע מאחורי האמבולנס, נכנס לתוכו עם המצלמה שהכין מראש וצילם את התינוק, אשתו והצוות הרפואי. האשה אמרה לצוות האמבולנס: "אני יודעת שאני יולדת מהר אבל לא האמנתי שהפעם זה יהיה כל כך מהר". לאחר מכן הועברו האשה והתינוק לבית החולים בילינסון.

____________________

אתמול בערב, כששמעתי שהוציאו את הנט"ן מר"ג (דן 17) לאותה כתובת בגבעתיים, התפלאתי מדוע יש להוציא נט"ן למקרה של לידה.

אולם כאשר המוקדנית דיווחה לצוות הנט"ן כי מדובר באשה שכבר ילדה בעבר באמבולנס, הבנתי שכנראה יש חששות גדולים ללידה דומה הערב.

בתחילה התבקש הצוות להגיע לביתם, אולם לאחר מכן שונתה הכתובת למקום בו היו הם עם רכבם בו התכוונו הם לצאת לקראת הצוות.

וכפי שקראתם – זה אכן התרחש במזל טוב.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/11/2005 02:55 לינק ישיר 

ממתי מוצאים נט"ן ללידה רגילה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2005 13:23 לינק ישיר 

מה זה משנה.. העיקר שהכל עבר בשלום..!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תושבת גבעתיים ילדה באמבולנס בפעם ה-2
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext