בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה גוש-דן" בטיפול בת.ד. בכביש מס' 1

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/10/2005 18:23 לינק ישיר 
"הצלה גוש-דן" בטיפול בת.ד. בכביש מס' 1

היום בשעות אחר הצהריים התרחשה תאונה קשה בכביש מס' 1 סמוך למחלף שפירים.

נהג רכב שנסע לכיוון מערב, ככל הנראה, איבד את השליטה על רכבו מסיבה שאיננה ברורה, ופגע במעקה הבטיחות של הכביש.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" שלמה גרוסברגר שהגיע למקום מספר, כי בתחילה היה קשה מאד להגיע אל הנהג, מכיון שהרכב התהפך ונמעך על מעקה הבטיחות.

צוות נט"ן של מד"א נאלץ לקבוע את מותו.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/10/2005 18:47:10



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה גוש-דן" בטיפול בת.ד. בכביש מס' 1
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext