ביום חמישי 3.11.05 בשעה 17:00 יערך תרגיל ראווה בתחנת הכבאות ברמת גן התרגיל יתבצע ע"י צופי האש ויכלול חילוץ לכודים מרכב , שריפת רכב ושריפה במנה. נשמח לראותכם
תזכורת: היום בשעה 17:00 יהיה התרגיל בתחנה כבאות והצלה רמת גן ברחוב בן אליעזר 13 ברמת גן ליד מרכז רסאל הנכם מוזמנים