בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בכניסה לעמנואל התהפכות מיניבוס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/10/2005 14:20 לינק ישיר 
בכניסה לעמנואל התהפכות מיניבוס

תאונת דרכים שהתרחשה בכניסה ליישוב עמנואל, הקפיצה את כוחות הביטחון וההצלה מחשש לפיגוע. תחילתו של האירוע מעט לאחר השעה חצות, כאשר אירע תקר באחד מגלגלי המיניבוס שהסיע נוסעים ליישוב עמנואל. כתוצאה מהתקר התהפך המיניבוס וארבע עשר נוסעים נפגעו באורח קל, למעט אחד שנפגע באורח בינוני. כונני הצלה ומד"א שהוזנקו למקום טיפלו בנפגעים והעבירו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא.
ראיון מיוחד ובלעדי עם כונן מקומי ב- 054-4005544



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-1/11/2005 03:35 לינק ישיר 

גם אני איתי שם ומדבר על כ15 נפגעים ולא 14 ו2 פנו בניני עד קשה על ידעי אט"ן קרני ועל יעדי אט"ן אריאל שחבר אם ירקון 139 (של ישוב יקיר) בדרך

המשך לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בכניסה לעמנואל התהפכות מיניבוס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext