בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בוקר טוב לכולם שאלה כנסו בבקשה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2005 11:58 לינק ישיר 
בוקר טוב לכולם שאלה כנסו בבקשה

אתמול הייתה שריפה בישיבה בבני ברק יצאו סיוע עם מנוף גבהים ורכב להספקת מיםמרמת גן לסיע לבני ברק וראיתי כמות מכובדת של כונני הצלה ודיברתי עם 2 מהם (שכחתי מה הכינויים שלהם)
והם צילמו את השריפה אז מוזר לי שאין פה דיווחים על השריפה וגם התמונות

תודה מראש על התשובות



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2005 12:14 לינק ישיר 

אבנר.. היו אתמול 2 שריפות בישיבות בבני ברק...
תגיד איזה ישיבה בדיוק...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/11/2005 16:08 לינק ישיר 

ברחוב עוזיאל שמה שכל הקומה האחרונה בערה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 00:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אבנר !! הנה זה בא אל דאגה..

אכן מדובר בישיבה לצעירים במעלה רחוב עוזיאל בבני ברק.
ככל הנראה עקב קצר חשמלי בקומת הגג (קומה שהוספה לבניין) פרצה דליקה שמהר מאד האירה את שמי האזור כולו בלהבות אש,

"נס גלוי היה שבאותה את לא שעו התלמידים בקומה אלא בחדר האוכל, מספר תלמידים ששעו בקומות העליונות חמקו בחסדי שמיים מהתופת!

כוחות כיבוי אש מבני ברק שהגיעו למקום נפעמו לגודל הלהבות ולא נותר בידיהם מה לעשות אלא להמתין למנוף הגבהים שעשה את דרכות מרמת גן השכנה.

עד להתרוממות המנוף שלקח מאט זמן ניסוי הכבאים למזהר את הנזק ולמנוע את התפשטות האש האדירה.

שימו לב בתמונות הקלושות.. (מצטער) לגובה העצום ולנזק הרב שנגרם לישיבה.

כל קומת הגג נשרפה כליל.

כח מ.ד.א. והצלה גוש - דן שהוזעק למקום לא נטל סיכונים לאחר השריפה בבית האבות ולנוכח המצב הזעיק החובש הכיר צ.רודיך כוחות רבים למקום וכן הדריך את הכוחות באופן מפליא לנקודת הריכוז. בין כוחות ההצלה נכחו צוותות רפואה מתקדמת ובכירים רבים, לכל צרה שלא תבוא,
בס"ד ובנס גלוי הסתיים האירוע ללא נפגעים בנפש כלל.

ולתמונות הנוספות:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 18:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"תאורה מיוחדת שעל גבי אחד מכבאיות רמת גן שהגיעה במיוחד להאיר את הבנין."



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בוקר טוב לכולם שאלה כנסו בבקשה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext