מצורף קובץאבנר !! הנה זה בא אל דאגה..
אכן מדובר בישיבה לצעירים במעלה רחוב עוזיאל בבני ברק.
ככל הנראה עקב קצר חשמלי בקומת הגג (קומה שהוספה לבניין) פרצה דליקה שמהר מאד האירה את שמי האזור כולו בלהבות אש,
"נס גלוי היה שבאותה את לא שעו התלמידים בקומה אלא בחדר האוכל, מספר תלמידים ששעו בקומות העליונות חמקו בחסדי שמיים מהתופת!
כוחות כיבוי אש מבני ברק שהגיעו למקום נפעמו לגודל הלהבות ולא נותר בידיהם מה לעשות אלא להמתין למנוף הגבהים שעשה את דרכות מרמת גן השכנה.
עד להתרוממות המנוף שלקח מאט זמן ניסוי הכבאים למזהר את הנזק ולמנוע את התפשטות האש האדירה.
שימו לב בתמונות הקלושות.. (מצטער) לגובה העצום ולנזק הרב שנגרם לישיבה.
כל קומת הגג נשרפה כליל.
כח מ.ד.א. והצלה גוש - דן שהוזעק למקום לא נטל סיכונים לאחר השריפה בבית האבות ולנוכח המצב הזעיק החובש הכיר צ.רודיך כוחות רבים למקום וכן הדריך את הכוחות באופן מפליא לנקודת הריכוז. בין כוחות ההצלה נכחו צוותות רפואה מתקדמת ובכירים רבים, לכל צרה שלא תבוא,
בס"ד ובנס גלוי הסתיים האירוע ללא נפגעים בנפש כלל.
ולתמונות הנוספות:

|
|