בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הלילה שחור .. 3 שריפות בלילה אחד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/11/2005 19:05 לינק ישיר 
הלילה שחור .. 3 שריפות בלילה אחד.


1. ליל שישי האחרון התחיל בשריפה הענקית בקומת הגג של ישיבה ברחוב עוזיאל בבני ברק,
קראו בפרוטרוט בלינק הבא:

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1654314&whichpage=1

2. בהמשך הלילה התקבלה קריאה על בניין בוער בת"א, ששריפה פרצה בו מסיבה לא ברורה יתכן כי מדובר בהצתה, שוב גם כאן ב"ה ללא נפגעים בנפש,
להלן התמונות מת"א.

3. בשעות המוקדמות של הבוקר שוב הוקפצו כונני הצלה - גוש-דן "צוות דרום", על שריפה שפרצה ברחוב בן דוד 40 , "צוות דרום" שהגיע במהירות למקום עדכן מיד כי מדובר בשריפה קטנה ללא נפגעים,
התברר שככל הנראה אלמוני הצית חבילת סכך בין הביניים ברחוב שהעלו עשן רב והם שגרמו לבהלה הגדולה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 19:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

השריפה בת"א:




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 19:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 19:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 19:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 19:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 22:31 לינק ישיר 

וגם ברמת גן ברחוב קורסקי שריפה בדירה שלפי מה שידוע לי בערה דירה ועכשיו בתל אביב שבוע מרובה בשרפות גדולות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 12:06 לינק ישיר 

אבנר איך היה בתרגיל שתחנת ר"ג שהסתיים בשריפה הגדולה ?..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הלילה שחור .. 3 שריפות בלילה אחד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext