אירוע חומ"ס ברחוב יהודה הנשיא.
בשעות המאוחרות של .. (נראה מוצא"ש) התקבלה קריאה על אירוע חומ"ס - דליפת גז, בבניין מגורים, כשהשכנים מתלוננים על צריבות וריח חריף.
כוחות ההצלה שהגיעו למקום הודרכו ע"י המקוד לא לחסום צירי תנועה וכו'..
כבאית של כיבוי אש שהגיעה למקום בדקה באופןו שיגרתי את מקור הריח וגילתה מקרר שהונח בקומה האחרונה וממנה דלף ריח חריף של גז.
איש איכות הסביבה שהוזעק למקום בדק והסביר שאין כל סכנה מגז זה אלא אי הנוחות של הצריבה המורגשת מכך.
בין כך וכך הגיעו בעלי הדירה למקום, ותוחקרו ע"י המשטרה.
יש לציין שגם הם נפגעו והתפנו באופן עצמאי כבר קודם לכן לקבלת טיפול.
סוף דבר הגז נדף, והאווירה חזרה לשיגרה, מהמקום לא פונו נפגעים בנפש בס"ד.
|
|