בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונות תאונות והפעם בבן אליעזר ר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/11/2005 08:26 לינק ישיר 
תאונות תאונות והפעם בבן אליעזר ר"ג

כונני הצלה גוש-דן - צוות דרום, שבדיוק סיימו להגיש עזרה בכתובת בדרום העיר, הוקפצו לת.ד. שאירעה ברחוב בן אליעזר בר"ג.

ככל הנראה עקב רכב ש"קפץ" לכביש בפתע פתאום, איבדה נהגת רכב פרטי שנהגה ברחוב בן אליעזר את שליטה ונגחה בעוצמה בעמוד חשמל זאת לאחר שנגררה על אי הפרחים שבין הנתיבים.

מהמקום פונו 2 נפגעים קל.

במקום היו:
צ.רודיך - חובש בכיר צוות דרום.
ליברמן, י, הופמן, ש, בוקשפן, ו - י, לודנר (15 הידוע) ...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 10:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 10:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 10:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 10:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונות תאונות והפעם בבן אליעזר ר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext