בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כנסו תוסיפו הערות - מה דעתם? להשקיע ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/11/2005 14:57 לינק ישיר 
כנסו תוסיפו הערות - מה דעתם? להשקיע ?

כנסו לאתר ..

מה אתם אומרים שווה להשקיע בעניין ???


http://hazala.250free.com



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/11/2005 16:21 לינק ישיר 


פשוט ע-נ-ק-!

כל הכבוד על ההשקעה!

לפי ההתחלה זה נראה משהו מבטיח!

בהצלחה בהמשך הדרך!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/11/2005 17:40 לינק ישיר 

כבר כתבתי לך באישי ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2005 22:38 לינק ישיר 

אם זה יהיה כמו שזה נראה אז "יוצא מן הכלל" "משהו משהו" "ג-ד-ו-ל" "פיצוץ" "כל הכבוד"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/11/2005 11:49 לינק ישיר 

האתר עודכן.. כנסו שוב ! :)

תוקן על ידי - דן_388 - 14/11/2005 11:50:04



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 18:26 לינק ישיר 

אבל כמה זה 2+1 = ?

לפי החשבון שלך הוא 2 !!! איך ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/11/2005 18:44 לינק ישיר 


מהיום כשהוא שואל: "כדאי להשקיע?" - ענו תמיד: "כן!" בבטחה.

הסתכלו מה הוא עשה...

מפעים ומדהים!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/11/2005 13:32 לינק ישיר 

חזק ואמץ מחזיקים לך אצבעות דרך צלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/11/2005 17:05 לינק ישיר 

תמשיכו לצעוק כן ותראו מה יקרה ...

נכון לעדכון החדש ניתן להכנס לאתר גם דרך הכתובת:
http://www.hatzolah.up.co.il/

!! הצלה גוש-דן 2006 - זה לא מה שהיכרתם !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כנסו תוסיפו הערות - מה דעתם? להשקיע ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext