מס' בתי עסק עלו באש בשד' בגין בת"א
מצורף קובץ
סמוך לשעה 23:30 התקבל הקריאה על שריפה בשדרות מנחם בגין בת"א.
צוותי כיבוי שנשלחו למקום השריפה הזעיקו תגבורת מכל תחנות ת"א ומתחנות הרצליה, חולון ורמת גן.
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יחד עם אמבולנסים ונט"ן של מד"א אבטחו את שריפת הענק.
עשרות כבאים נלחמו שעות ארוכות בלהבות.
מספר בתי עסק בהם מוסכים ונגריות נשרפו כליל, סיבת הדליקה לא ברורה.
(HNN)
להלן תמונה ראשונית בה נראה ידידנו אבנר מתחנת כיבוי ר"ג עמל קשות בעת השריפה.
תמונות נוספות ייכנסו בע"ה במהלך היממה הקרובה.

|
|