בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רוכב על 2 פגע בהולך על 2...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 00:46 לינק ישיר 
רוכב על 2 פגע בהולך על 2...


ביום רביעי האחרון אירעה תאונת דרכים ברח' אבא הלל בר"ג, מול הכניסה למנהרה מכיוון זבוטינסקי לכיוון הקניון.

המדובר היה באופנוען (העונד מדים כחולים) שפגע בהולך רגל.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אליהו לוינשטיין הושיט עזרה ראשונה ל-2 המעורבים שנפגעו באורח קל.

בהמשך פינה אותם אמבולנס רגיל (דן 41) לביה"ח "איכילוב" בעיר.

________

אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רוכב על 2 פגע בהולך על 2...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext