בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לפיאיזה שעה וחצי בערך

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 15:48 לינק ישיר 
לפיאיזה שעה וחצי בערך

הייתה ת"ד אמרו שיש לכודים ברחוב זבוטינסקי בגבעת שמואל משהו מחברי הפורום היה בתאונה הזאת ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 17:28 לינק ישיר 



אכן כן, אבנר.

ברח' ז'בוטינסקי פינת לוי אשכול בגבעת שמואל, אירעה תאונת דרכים (חזית/צד) בין שני כלי רכב, שנבעה ככה"נ מאי מתן זכות קדימה של אחד הרכבים.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יצחק ויינברגר, ישראל גרוניך ואליהו לוינשטיין שהגיעו למקום, העניקו טיפול ראשוני לנפגעים.

למרות הקינימטיקה=המכניזם הקשה, לא היו לכודים והפצועים הוגדרו כנפגעים באורח קל. אחד מהם פונה ע"י אט"ן קיראון לביה"ח.


דן לוין מ"צוות צפון" הנציח מס' תמונות בעדשתו והם יובאו בע"ה בהמשך...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לפיאיזה שעה וחצי בערך
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext