בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מזל טוב לשוקי ברנשטיין להולדת הבן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/11/2005 23:36 לינק ישיר 
מזל טוב לשוקי ברנשטיין להולדת הבן

מ ז ל ט ו ב !!

שוקי הרבה נחת מכל הילדים עד מאה ועשרים !!

מכל הצוותות ...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2005 18:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ברכת מזל טוב חמה ולבבית למתנדב היקר הר"ר יהושע ברנשטיין הי"ו, לרגל הולדת בנו ני"ו בשעטו"מ.

יזכה להכניסו בבריתו של אברהם אבינו ע"ה בעתו ובזמנו, ולגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים, ויחד עם זוגתו תחי' ירוו ממנו ומכל צאצאיהם תענוג ונחת, מתוך בריאות איתנה, אושר ועושר, הרחבת הדעת וכל טוב סלה.

בשמחות אצל כולנו!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2005 00:54 לינק ישיר 

תודה לכל המברכים והמתקשרים בקרוב אצלכם בשמחות

אי"ה בשמחתכם אשמח לבי גם אני



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 03:07 לינק ישיר 

יהושע מזל טוב מחבריך לשעבר .........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/11/2005 21:29 לינק ישיר 

לשעבר????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2005 07:29 לינק ישיר 

מזל טוב הרבה נחת עד 120



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2005 10:45 לינק ישיר 

המון המון מזלטי"ם ונחת,

תזכה לגדלו לתורה לחופה ולמעש"ט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 13:53 לינק ישיר 

שוקי..
המון... המון... מזל טוב..
ידידך בלו"נ

לדיווחים שוטפים מהשטח חייגו- 054-4005544



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 23:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מ ז ל ט ו ב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 23:37 לינק ישיר 

אני יביא לך רמז מרחוב אלישע בבני ברק...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/11/2005 00:42 לינק ישיר 

והיום אתה גר באלעד ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/11/2005 10:12 לינק ישיר 

קול החדשות היקר

אהבתי את ה"בלו"נ " שכתבת ל שוקי ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/11/2005 01:17 לינק ישיר 

הוא מתכוון ל"לבלון"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/11/2005 15:14 לינק ישיר 

לשוקי ב.

הרבה נחת לרגל השמחה המשפחתית

מוטי בוקצין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/11/2005 18:50 לינק ישיר 

יפה כל הכבוד לך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/11/2005 15:02 לינק ישיר 

תודה רבה לכל המשתתפים פיזית ובטלפון בקרוב אצלכם בשמחות

ותודה לכל אלו שרצו להגיע אבל....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מזל טוב לשוקי ברנשטיין להולדת הבן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext