ביום רביעי הקרוב ה- 23.11.05 יתקיים התרמת דם המונית בעקבות חוסר רציני במנות דם. מתנדבים היכולים לסייע מוזמנים. ההתרמה תתקיים בין השעות 17:00 ל- 23:00 בערב.