בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ביום רביעי הקרוב התרמת דם ב"בית הצלה" !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2005 13:37 לינק ישיר 
ביום רביעי הקרוב התרמת דם ב"בית הצלה" !

ביום רביעי הקרוב ה- 23.11.05 יתקיים התרמת דם המונית בעקבות חוסר רציני במנות דם.

מתנדבים היכולים לסייע מוזמנים.

ההתרמה תתקיים בין השעות 17:00 ל- 23:00 בערב.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ביום רביעי הקרוב התרמת דם ב"בית הצלה" !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext