בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בת"א: מוות בעריסה לבן 4 חודשים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2005 17:58 לינק ישיר 
אמש בת"א: מוות בעריסה לבן 4 חודשים


האם סיפרה לחובשי מד"א בצהריים כי מצאה אותו ללא רוח חיים. במשטרה ובמד"א מבהירים: אין חשד לפלילים. פרמדיק מד"א ל-ynet: "נתנו לו תרופות מצילות חיים וביצענו בו עיסויים אבל זה לא עזר. נותר רק לקבוע את מותו".
מיטל יסעור-בית אור ואבי כהן - ynet

תינוק בן ארבעה חודשים נמצא אתמול לפני הצהריים ללא רוח חיים בבית הוריו בתל אביב. מהמשטרה וממד"א נמסר כי ככל הנראה מדובר במוות בעריסה ואין חשד לפלילים בפרשה.

האירוע התרחש ב-12 וחצי בצהריים כאשר צוות מד"א הוזעק לדירה בתל-אביב בעקבות דיווח שהתקבל על תינוק במצב קשה.

ברוך סלע פאראמדיק מד"א מתחנת ר"ג, שהגיע במהירות לדירה, סיפר ל-ynet על שאירע: "הגענו למקום וראינו בני משפחה ושכנים עושים החייאה והנשמה לתינוק, כבן ארבעה חודשים. הוא היה ללא רוח חיים עם כיחלון של האיברים. ביצענו בו החייאה מלאה, נתנו לו תרופות מצילות חיים וביצענו בו עיסויים אבל זה לא עזר ונותר רק לקבוע את מותו. החשד הוא שמדובר במוות בעריסה".

האמא סיפרה לסלע ולצוות מד"א שהגיע למקום שהיא זו שמצאה את התינוק במיטתו ללא רוח חיים.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בת"א: מוות בעריסה לבן 4 חודשים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext