|
|
| נשלח ב-25/11/2005 09:59 |
|
| |
מנהלים, יש כאן דבר כזה?
שימו לב, הוכנסה הודעה לפורום שאינה מתאימה לכאן וזה בלשון רכה, בשעה שלוש לפנות בוקר, ועד עכשיו אין מי שימחק את זה?
|
|
|
|
| נשלח ב-26/11/2005 20:00 |
|
| |
בתום לבב. אתה צודק במאה אחוז!
מטבע הדברים, המנהלים, ככל שעוקבים אחר ההודעות קורה ויום אחד לא נכנסו.
לפני מס' רגעים ההודעה נמחקה עוד לפני שראיתי תגובתך.
עם הציבור הסליחה.
נבקש מכל אותם יבחושים בני יומם שיחפשו אתרים אחרים לשחרר את מרכלותם וביב שופכיהם. אנו משתדלים וב"ה מצליחים לשמור על האתר נקי ומכובד.
לכל הגולשים, באם נתקלתם בידיעה שאינה תואמת את רוחינו, אנא צרו קשר מיידי עם המשרד. תודה מראש.
תוקן על ידי - חושב_בכיר - 26/11/2005 20:00:45
|
|
|
|
| נשלח ב-26/11/2005 22:28 |
|
| |
סתם לידע, פניתי בשעה 9 בבוקר ביום שישי, לאחד מחברי הצלה, ועד להיום זה לא נמחק!!!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-28/11/2005 11:26 |
|
| |
תום לבבי ..
זה נמחק אך הליצן העלה שוב את דברי כפירתו. העניין בטיפול.
תודה על העירנות.
|
|
|
|
| נשלח ב-28/11/2005 11:51 |
|
| |
לא בדיוק דברי כפירה זה הסבר מסוג אחר
יש הרי 70 פנים לתורה ...
בכל אופן לא תצליחו לעולם לחסום אותו כי הוא כל פעם פותח ניק חדש, הבעיה ידועה גם בפורום "בחדרי חרדים"
נסה לדבר עם מנהל הפורום שם בשם "דוד10" אני חושב שהוא מצא איזה פיתרון לבעיה
|
|
|
|
| נשלח ב-28/11/2005 16:40 |
|
| |
ויטי..
עם סגנון תגובתך אתה מסגיר את עצמך ...
|
|
|
|
| נשלח ב-28/11/2005 17:07 |
|
| |
אוי... תמיד ידעתי שאתה "כזה חוכם"
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|