בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מנהלים, יש כאן דבר כזה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/11/2005 09:59 לינק ישיר 
מנהלים, יש כאן דבר כזה?

שימו לב, הוכנסה הודעה לפורום שאינה מתאימה לכאן וזה בלשון רכה, בשעה שלוש לפנות בוקר, ועד עכשיו אין מי שימחק את זה?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/11/2005 20:00 לינק ישיר 

בתום לבב. אתה צודק במאה אחוז!

מטבע הדברים, המנהלים, ככל שעוקבים אחר ההודעות קורה ויום אחד לא נכנסו.

לפני מס' רגעים ההודעה נמחקה עוד לפני שראיתי תגובתך.

עם הציבור הסליחה.

נבקש מכל אותם יבחושים בני יומם שיחפשו אתרים אחרים לשחרר את מרכלותם וביב שופכיהם. אנו משתדלים וב"ה מצליחים לשמור על האתר נקי ומכובד.

לכל הגולשים, באם נתקלתם בידיעה שאינה תואמת את רוחינו, אנא צרו קשר מיידי עם המשרד. תודה מראש.

תוקן על ידי - חושב_בכיר - 26/11/2005 20:00:45



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/11/2005 22:28 לינק ישיר 

סתם לידע, פניתי בשעה 9 בבוקר ביום שישי, לאחד מחברי הצלה, ועד להיום זה לא נמחק!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/11/2005 11:26 לינק ישיר 

תום לבבי ..

זה נמחק אך הליצן העלה שוב את דברי כפירתו. העניין בטיפול.

תודה על העירנות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/11/2005 11:51 לינק ישיר 

לא בדיוק דברי כפירה זה הסבר מסוג אחר
יש הרי 70 פנים לתורה ...

בכל אופן לא תצליחו לעולם לחסום אותו כי הוא כל פעם פותח ניק חדש, הבעיה ידועה גם בפורום "בחדרי חרדים"
נסה לדבר עם מנהל הפורום שם בשם "דוד10" אני חושב שהוא מצא איזה פיתרון לבעיה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/11/2005 16:40 לינק ישיר 

ויטי..

עם סגנון תגובתך אתה מסגיר את עצמך ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/11/2005 17:07 לינק ישיר 

אוי... תמיד ידעתי שאתה "כזה חוכם"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מנהלים, יש כאן דבר כזה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext