בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

* החייאה מוצלחת היום, בגבעת שמואל !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/11/2005 14:48 לינק ישיר 
* החייאה מוצלחת היום, בגבעת שמואל !

מתנדבי הצלה גוש- דן. מוקפצים לא פעם לאזורים הסמוכים.

וגם הפעם הוקפצו הכוחות המיומנים לגבעת שמואל הסמוכה לדרום העיר.

דווח על בן 55 שמרגיש "כאבים בחזה" מהבוקר.
אישתו שהזעיקה את הכוחות סיימה את שיחת הטלפון עם מוקד מ.ד.א. וכשחזרה לחדר מצאה את בעלה ללא רוח חיים.

כונן הצלה גוש דן - מ.עמר - שהגיע למקום החל בפעולות החייאה נמרצות תוך מתן 3 שוקים חשמלים. צוות אמבולנס לבן של ירקון חבר לפעולות. ומיד אח"כ נט"ן ר"ג .

דקות לא מעטות של נסיונות הוכתרו בס"ד בהצלחה כשחזר דופק .

כאמור שוב ניצלו חייו של אדם בשליחות "הצלה גוש - דן"

*** כאן המקום להזכיר עד כמה חשוב שחברי הצלה יהיו מאובזרים בציוד הצלת חיים וכמובן מכשיר ה-"לייפ פאק" היקר שהציל חיים גם במקרה הזה !!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > * החייאה מוצלחת היום, בגבעת שמואל !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext