בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שאלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/11/2005 21:36 לינק ישיר 
שאלה

איזה חבר הצלה ביום חמישי היה בת"ד בכביש 4 של רכב הפוך קצת אחרי מחלף אלוף שדה לבר אילן אני יצאתי עם הרכב חילוץ שלנו אבל קבלנו ביטול בהכבאית שהגיע לפנינו כי לא היו לכודים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2005 22:44 לינק ישיר 


אכן היה כדבר הזה.

היה זה רכב מסוג שברולט קאוואליר, שנהגה נסע במהירות גבוהה, לא שמר על מרחק חוקי ונאלץ לבלום בפתאומיות.

במהלך הבלימה, סטה ימינה, פגע בגדר ההפרדה והתהפך.

למקום הגיעו מתנדבי "הצלה גוש-דן" יהודה לונדנר, מאיר זרגריאן וצבי רודיך, שהתפלאו למצוא את הנהג מחוץ לרכב ההפוך עם שריטות קלות.

צוות אט"ן קיראון שהגיע למקום, פרש מיידית, והלקוח נשאר לטיפול האמבולנס הרגיל בראשותו של אולג שימנסקי.

למקום גם הגיעו 2 רכבי כיבוי מתחנת ר"ג. הראשון לקח את הטיפול באירוע, והשני - שהיה רכב חילוץ, בו ישב מיודעינו אבנר...) עזב מיידית את המקום.


תמונות?

ככל הנראה הערב (סליחה! הלילה...) בע"ה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שאלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext