אכן היה כדבר הזה.
היה זה רכב מסוג שברולט קאוואליר, שנהגה נסע במהירות גבוהה, לא שמר על מרחק חוקי ונאלץ לבלום בפתאומיות.
במהלך הבלימה, סטה ימינה, פגע בגדר ההפרדה והתהפך.
למקום הגיעו מתנדבי "הצלה גוש-דן" יהודה לונדנר, מאיר זרגריאן וצבי רודיך, שהתפלאו למצוא את הנהג מחוץ לרכב ההפוך עם שריטות קלות.
צוות אט"ן קיראון שהגיע למקום, פרש מיידית, והלקוח נשאר לטיפול האמבולנס הרגיל בראשותו של אולג שימנסקי.
למקום גם הגיעו 2 רכבי כיבוי מתחנת ר"ג. הראשון לקח את הטיפול באירוע, והשני - שהיה רכב חילוץ, בו ישב מיודעינו אבנר...) עזב מיידית את המקום.
תמונות?
ככל הנראה הערב (סליחה! הלילה...) בע"ה...
|
|