מעוניין לקנות קוז'אק/צ'קלקה חדשה/משומשת
מצורף קובץהיי,
אני מעוניין לקנות פליקר קדמי לרכב (מצ"ב תמונה להמחשה), עדיפות למשומש במצב טוב.
צבעים: אדום-אדום, כחול-אדום.
הצעות (מחירים או שם וטלפון) נא לשלוח למייל שלי או להוסיף פה כתגובה.
תודה
ליאור
[email protected]

|
|