מתנדבים בת.ד. קשה סמוך ל'עזריאלי' בת"א
בשעות הקטנות של ליל יום ראשון נמסר על תאונת דרכים קשה בדרך השלום בת"א, סמוך למגדלי "עזריאלי".
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יוסף קליך, ישראל גרוניך שהצטרפו לדוד בן-שמואל בדרכם לזירת האירוע, יחד עם האופנוע הכי **** בזק"א, חשו למקום טיפלו ב-3 נפגעים במצבים קל עד בינוני.
אמבולנסים של מד"א פינו את הפצועים לבית החולים "איכילוב" בעיר.
ומכאן - לתמונות...
|
|