בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדבים בת.ד. קשה סמוך ל'עזריאלי' בת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2005 23:24 לינק ישיר 
מתנדבים בת.ד. קשה סמוך ל'עזריאלי' בת"א


בשעות הקטנות של ליל יום ראשון נמסר על תאונת דרכים קשה בדרך השלום בת"א, סמוך למגדלי "עזריאלי".

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" יוסף קליך, ישראל גרוניך שהצטרפו לדוד בן-שמואל בדרכם לזירת האירוע, יחד עם האופנוע הכי **** בזק"א, חשו למקום טיפלו ב-3 נפגעים במצבים קל עד בינוני.

אמבולנסים של מד"א פינו את הפצועים לבית החולים "איכילוב" בעיר.

ומכאן - לתמונות...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

8



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

10



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

11



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

12



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדבים בת.ד. קשה סמוך ל'עזריאלי' בת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext