בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שינויים בהחייאה, לפי התקן האמריקאי.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2005 09:15 לינק ישיר 
שינויים בהחייאה, לפי התקן האמריקאי.

איגוד הלב האמריקני ממשיך לעשות מאמצים כדי להקל על ביצוע ההחייאה. אתמול הכריזו מומחיו על הקלות נוספות בפעולת ההחייאה: 2 הנשמות בלבד על כל 30 עיסויים, ולמי שנרתע – אפשר לוותר כליל על ההנשמות. על פי ההערכות ניתן להציל עד 70% ממקרי המוות באמצעות החייאה פשוטה עד להגעת האמבולנס .

הכתבה המלאה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3177078,00.html



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2005 03:49 לינק ישיר 

אך כמובן שכל עוד במד"א לא השתנו הנהלים, אנחנו מחוייבים לתקנים והנהלים במד"א !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שינויים בהחייאה, לפי התקן האמריקאי.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext