בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רק ב... זה יכול לקרות!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/12/2005 03:29 לינק ישיר 
רק ב... זה יכול לקרות!

הלילה הגיע ביפר עם הודעה על חולה אונקולוגי עם כאבים עזים ש"נפל מעל הרצפה"

הוא נפל מעל הרצפה......

רפואה שלימה...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2005 16:00 לינק ישיר 

מר חולה_מדא.

אין זה מכובד וראוי לזלזל בטעות של אחר.

לא מדובר כאן בטעות פאטלית. לא מדובר כאן בטעות במזיד. ס"ה טעות בתום לב ובשגגה שיצאה תחת קולמוסו של מוקדן עייף בשעת ליל מאוחרת שספק האם אי מי שם את ליבו לכך לולי זילזולך המופגן והמביש.

נכשלת.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רק ב... זה יכול לקרות!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext