אייל בן-עטר (האיש עם התוארים...), זוכרים? במבט מקרוב... תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:46:59
קצת אוויר צח פיני הענק ובני...
סיכום:
מר מיקי סגל סגן מנהל אזור דן בשיחת סיכום עם הפאראמדיק ארז - פיקוד 10 במקום. תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:48:18
סגן מנהל איזור דן מודה למנכ"ל "הצלה" אושי שלומוביץ על גיוס הכוחות ממתנדבי "הצלה" לטובת הצלחת התרגיל...
דובר מד"א ירוחם מנדולה כנ"ל...
הפאראמדיק ניסים קריל (מאזור נגב) תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:50:17
...
החובש ... סלע (ג'וניור - אחיו של הפאראמדיק ברוך סלע) בשיחת סיכום עם ??? תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:51:45
החובש רובי מוצפי (חניך קורס פאראמדיקס) במנוחה לאחר התרגיל... תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:56:33
....
ו.... * * * * * * * * * * קבלו * * * * * * * את חזי גוטמן
"אז מה היה לנו"... הקודקודים בשיחת סיכום... תוקן על ידי - הצלה_רג - 11/12/2005 11:58:08