בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונה קשה בכביש 1

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2006 00:04 לינק ישיר 
תאונה קשה בכביש 1

לפני כחצי שעה תאונה קשה (רכב שהתהפך) בכביש 1 אחרי נתב"ג לכיוון ת"א.

בתאונה נפגעו 4 בני משפחה בני ברקית.

תינוקת בת מס' חודשים שהועפה מהרכב פונתה בהגדרת "קשה" עקב הקינימטיקה.

שלושה מבוגרים פונו במצב קל/בינוני.

כולם לאסף הרופא.

רפואה שלימה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונה קשה בכביש 1
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext