בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רכב התהפך ברח' הורדצקי גבעתיים, ביום ו'.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/1/2006 11:29 לינק ישיר 
רכב התהפך ברח' הורדצקי גבעתיים, ביום ו'.


בשעות המוקדמות של יום שישי האחרון התקבלה הודעה על רכב שהתהפך ברחוב הורדצקי.

מתנדב הצלה גוש דן ש. בוקשפן הגיע למקום על לבן יחד עם חזי גוטמן.

במקום נמצאו 2 נפגעים קל - שיצאו בנס ! שלמים ובריאים עם חבלות קלות, לאחר שסירבו להתפנות התפנינו להשאיר לכם עדות ... ולתמונות..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 00:54 לינק ישיר 

שרגא לפי הביפר שלי זה בת'א לא גיבעתיים

והשעה היה רק 3 וחצי לפנות בוקר לפי הביפר שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נו באמת מה זה משנה .. שיהיה תל אביב ..

העיקר התמונות ..:

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2006 11:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות בשום פנים ואופן להעתיק תמונות ללא רשות מחדר הפיקוד !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2006 11:45 לינק ישיר 

בתמנה שיש אדם עם חלצה כחלה זה הפצע שלנו (הנהג של אוטו) שנפצו רק ביד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רכב התהפך ברח' הורדצקי גבעתיים, ביום ו'.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext